Lapset ja nuoret

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Lapset ja nuoret ovat tervetulleita mukaan sukuseuran kaikkeen toimintaan. He voivat osallistua tilaisuuksiin vanhempien seurassa tai omina ryhminään.

Lapsille ja nuorille järjestetään toisinaan myös heille erikseen suunnattua toimintaa ja ohjelmaa. Siitä ilmoitetaan erikseen nettisivuilla ja jäsenlehdessä. Tulevan 2022 kesätapahtuman yhteydessä on tarkoitus tehdä lapsille oma rastirata palkintoja unohtamatta. Muutenkin kesätapahtuma on tarkoitus pitää vapaamuotoisempana jolloin seurusteluun ja sukulaisten tutustumiseen jäisi enemmän aikaa.

Kaikki ideat ja ajatukset lasten ja nuorten toiminnan aktivoimisesta ovat myös tervetulleita. Ota rohkeasti yhteyttä!

Piirustuskilpailu 2015

Jyväskylän sukukokouksen yhteydessä lapsille ja nuorille järjestettiin piirustuskilpailu. Kilpailu oli ensimmäinen laatuaan ja osanotto ei vielä ollut kovin runsasta. Osallistuneet työt olivat hyviä ja palkinnon arvoisia. Seuraava piirustuskilpailu järjestetään Rantasalman kokouksen yhteydessä.

Ohessa 2015 palkitut piirustukset.

Sarja 10-14 vuotta

Eetu Vekkeli, Jyväskylä